شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

الناز ملک

۵ بازديد

الناز ملک 19 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده است، وی با بازی در سریال سقوط به شهرت رسید و در ادامه با حضور در پروژه موفق زخم کاری در مسیر سوپراستار شدن قدم برداشته است. در این مطلب بیوگرافی الناز ملک را مرور میکنیم.

الناز ملک
الناز ملک
عکس الناز ملک
عکس الناز ملک
نام نام خانوادگی: الناز ملک پور
تاریخ تولد: یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۷۴
December 10, 1995
١٧ رجب ١٤١٦
سن الناز ملک: 27 سال و 9 ماه
محل تولد: تهران
قد: 174 سانتیمتر
فعالیت در عرضه بازیگری: از سال ۱۳۹۶
وضعیت تاهل: مجرد
الناز ملک

الناز ملک

متولد و بزرگ شده تهران است اما اصالت آذری است، در ابتدا به موسیقی علاقه مند شد و نواختن سازهایی مانند قارمان، پیانو و کمانچه را فراگرفت.

* ساز قارمان شبیه بها آکوردئون است و از سازهای مهم روسیه و قفقاز می‌باشد

بازیگری

الناز ملک برای فراگیری فن بازیگری، در دوره آموزش بازیگری آموزشگاه ماهان شرکت کرده است. آموزشگاه ماهان با مدیریت «امیر دژاکام» دورهای تخصصی آموزش بازیگری را برگزار میکند.

نخستین تجربه ملک، بازی در نمایش «مکبث» در سال 1397 بود، سپس در سال 1398 در نمایش «ایوب خان» به کارگردانی امیر دژاکام، به عنوان بازیگر و نوازنده حضور پیدا کرد.

سعودی عکاظ

۶ بازديد

 خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، امروز (پنجشنبه، ۱۴ دسامبر)، نوشت که «سلمان بن عبدالعزیز» شاه و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دو نامه جداگانه از «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در خصوص روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن در زمینههای مختلف دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، «ولید بن عبدالکریم الخریجی» معاون وزیر خارجه عربستان سعودی به نیابت از «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه این کشور در جریان دیدار با «علی‌رضا عنایتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض، این دو نامه را دریافت کرد.

روزنامه سعودی عکاظ نیز با انتشار این خبر، نوشت: در جریان دیدار الخریجی و عنایتی، روابط دوجانبه میان تهران و ریاض و شیوه‌های تقویت آن در راستای منافع مشترک و موضوعات مورد اهتمام مشترک بررسی شد و در مراسم استقبال از سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ریاض، «محمد المطرفی» مدیرکل اداره امور آسیایی نیز حضور داشت. 

عنایتی که از هفته پیش پست جدیدش به عنوان سفیر ایران در عربستان سعودی را رسما برعهده گرفته، پیشتر در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» چاپ لندن، تصریح کرده بود که پیش از سفر به عربستان سعودی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران، دیدار داشته و وی از عنایتی خواسته تا تمام تلاش خود را برای تحکیم پیوندهای برادری و دوستی بین ایران و عربستان سعودی به کار گیرد و در مسیر توسعه روابط گام بردارد. 

وی تاکید کرده بود: «ما عربستان سعودی را  یک شریک راهبردی می‌بینیم که از اهمیت بالایی برخوردار است. آن‌چه در شش ماه گذشته به دست آمده، نویدبخش آینده‌ای امیدوارکننده است و ما عزم و اراده‌ای جدی برای توسعه روابط ایرانی_سعودی داریم و همین احساس را در بین برادرانمان در عربستان نیز احساس کرده‌ایم».


معنای محاذات

مترادف و معادل واژه محاذات:

  • محاذی
  • مقابل
  • مقابل بودن
  • موازات
  • برابر چیزی قرار گرفتن
  • هم پا
  • رودررویی
  • مقابل چیزی قرارگرفتن

بیوگرافی علی اکبر قلیچ

۶ بازديد
 
 
 

تصویر زمینه ماه مشکی

۴ بازديد



والپیپر موبایل
والپیپر کامپیوتر
خودرو
انسان
حیوانات
غذا
طبیعت
هواپیما
گرافیکی
موتور سیکلت
گل و گیاه
مذهبی
نظامی
مد و استایل
ورزشی
اماکن
کودک
دکوراسیون
 

عکس پس زمینه اژدها
والپیپر مشکی 4k
تصویر زمینه ماه مشکی
عکس نقاشی طلوع آفتاب
عکس تصویر زمینه دخترانه غمگین
والپیپر آبی فیروزه ای
عکس کوسه
عکس پلنگ
والپیپر گرگ
عکس برج ایفل
عکس جگوار xk140
تصویر زمینه برگ
وکتور ضربدر
لوگو وکیل
گل صورتی
آیکون کامنت PNG
لوگو مک دونالد PNG
تصویر زمینه بنفش تیره
عکس پرچم آمریکا دایره ای
عکس پرچم آمریکا
عکس پرچم توگو
عکس پرچم ترینیداد و توباگو
عکس پرچم تاجیکستان
عکس پرچم پاراگوئه